ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

March 2012
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

ΔΗΜΟΦΙΛΗ TAGS

Selectively ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΠΟΡΤΕΣ αυτοματες γκαραζοπορτες αυτοματισμοι πορτασ βλάβες σε ρολά γκαραζόπορτες γκαράζ γκαραζόπορτες γκαραζόπορτες οροφής ειδικές μεταλλικές κατασκευές επισκευές σε ηλεκτρικά οικιακά ρολά επισκευές σε ρολά γκαραζόπορτες επισκευή σε μπάρες διέλευσης επισκευες - service επισκευες γκαραζοπορτες Μεταμορφωση επισκευες γκαραζοπορτες Πευκη επισκευες γκαραζοπορτες νεο ηρακλειο κάγκελα κάγκελα ασφαλείας κεραμίδια λυόμενες αποθήκες μεταλλικές κατασκευές μηχανισμοι για γκαραζοπορτεσ μηχανισμοι γκαραζοπορτασ μοτέρ πόρτας μοτερ για γκαραζοπορτες μοτερ για γκαραζοπορτεσ πάνελ κεραμίδι περγκολες πορτεσ γκαραζ προσφορες γκαραζοπορτες προσφορες γκαραζοπορτες οροφης προσφορες ρολα προσφορες ρολα γκαραζοπορτες ρολά ρολα αλουμινιου ρολα ασφαλειας ρολα γκαραζοπορτες ρολα γκαραζοπορτες λαμαρινας ρολα καταστηματων σκεπές στέγαστρα στέγαστρα με μουσαμά στέγαστρα με πολυκαρμπονικό συρομενεσ γκαραζοπορτεσ υπόστεγα

ΣΥΡΟΜΕΝΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ & ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ – ΒΥΡΩΝΑΣ

Κοινοποίηση σε Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Σε πολυκατοικία στον Βύρωνα αναλάβαμε την εξωτερική κάλυψη με δύο συρόμενες γκαραζόπορτες στις οποίες εν συνεχεία εγκαταστήσαμε  αυτόματους μηχανισμούς.

Στην φωτογραφία που ακολουθεί φαίνεται η μια από τις γκαραζόπορτες  στο στάδιο της κατασκευής 

Κατασκευή συρόμενης γκαραζόπορτας - Βύρωνας

Και στις δύο γκαραζόπορτες επενδύθηκε πρώτα η μία πλευρά και αφού έγινε βαφή εσωτερικά με μίνιο έγινε και η επένδυση της άλλης πλευράς. Εν συνεχεία  στεγανοποιήθηκαν με ειδική σιλικόνη περιμετρικά οι ταμπλάδες και ακολούθησε η  εξωτερική βαφή με μίνιο.

Στις δύο φωτογραφίες που ακολουθούν φαίνονται τοποθετημένες οι γκαραζόπορτες

Συρόμενη Γκαραζόπορτα - Βύρωνας

 

Και στις δύο γκαραζόπορτες εγκαταστάθηκαν αυτόματοι μηχανισμοί με φωτοκύτταρα ασφαλείας

Αυτόματη συρόμενη γκαραζόπορτα - Βύρωνας

 

 Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες και στις δύο γκαραζόπορτες είχαμε υψομετρική διαφορά και επιλέξαμε τον δύσκολο δρόμο – κατασκευαστικά – δηλαδή να ανοιχτεί αυλάκι μέσα στο οποίο τοποθετήθηκαν οι οδηγοί για τις γκαραζόπορτες. Αν και η λύση αυτή απαιτεί περισσότερη εργασία θεωρούμε ότι είναι η πλέον σωστή καθώς το μοτέρ που τοποθετείται στη συνέχεια, δεν έχει να τραβάει μια πόρτα στον ανήφορο με αποτέλεσμα κα να παρουσιάσει περισσότερες βλάβες και να μικρύνει η διάρκεια ζωής του.

 

Σχετικές σελίδες προϊόντων :

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κοινοποίηση σε Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter

Comments are closed.