Σε άλλο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί συνοπτικά στη “ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ & SERVICE ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ”, όπου σημειώναμε ότι οι προληπτικοί έλεγχοι και η συντήρηση στα μηχανικά μέρη μιας γκαραζόπορτας, διασφαλίζουν τη σωστή λειτουργία της και κάναμε μια γενική αναφορά για τον ρόλο των ελατηρίων και την ανάγκη αντικατάστασης των ελατηρίων στις γκαραζόπορτες οροφής, όταν αυτά κοπούν ή έχουμε εμφανή σημάδια φθοράς τους.
Να επαναλάβουμε κι εδώ ότι στις γκαραζόπορτες οροφής ένα σημαντικό σημείο που θα πρέπει να ελέγχεται για τυχόν φθορές είναι τα ελατήρια που αντισταθμίζουν το βάρος της πόρτας, έτσι ώστε η γκαραζόπορτα χειροκίνητα να ανοίγει και να κλείνει σχετικά εύκολα και χωρίς ιδιαίτερη δύναμη.
Όπως τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, ανάλογα και τα ελατήρια της γκαραζόπορτας έχουν “διάρκεια ζωής”, ανάλογα με την χρήση και τις συνθήκες λειτουργίας και η λειτουργία μιας γκαραζόπορτας με σπασμένα ή φθαρμένα ελατήρια, μπορεί να γίνει αιτία ατυχήματος ή να προκαλέσει προβλήματα στο μηχανισμό της (όταν είναι αυτόματη) αυξάνοντας το κόστος αποκατάστασης.
Στο παρόν άρθρο παρουσιάζουμε αναλυτικά τους τύπους ελατηρίων ανά είδος γκαραζόπορτας οροφής, προκειμένου ο πελάτης να μπορεί να τους αναγνωρίσει και να ξέρει πότε απαιτείται επισκευή – αντικατάσταση και τι προβλέπεται σύμφωνα με τους κατασκευαστές.
…
ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
Κατ’ αρχήν να εξηγήσουμε ότι “Μονοκόμματες γκαραζόπορτες οροφής” ονομάζουμε τις γκαραζόπορτες που όταν είναι στην ανοικτή θέση, είναι παράλληλα με το ταβάνι κάτω από αυτό και κινούνται ως ένα ενιαίο φύλλο. Στις μονοκόμματες γκαραζόπορτες οροφής συνήθως χρησιμοποιούνται “ελατήρια έλξης”, δεξιά κι αριστερά της πόρτας, για να αντισταθμίζουν το βάρος της, προκειμένου αυτή να κινείται σχετικά εύκολα χειροκίνητα και χωρίς ιδιαίτερη δύναμη (να μπορεί να την ανοιγοκλείσει μια γυναίκα)
* Δείγμα μονοκόμματης γκαραζόπορτας οροφής, μπορείτε να δείτε στην ανάλογη σελίδα του προϊόντος ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ.
Στις μονοκόμματες γκαραζόπορτες οροφής, πρέπει να αλλάζουν όλα τα ελατήρια μαζί. Εάν σπάσει, για παράδειγμα, το δεξί σετ ελατηρίων, πρέπει να αλλάξουμε και το αριστερό γιατί και η δική του διάρκεια ζωής έχει πια εξαντληθεί και να τοποθετούνται τα ελατήρια που συνιστά ο κατασκευαστής. Οτιδήποτε άλλο είναι επικίνδυνο.
Η αλλαγή ελατηρίων είναι μία διαδικασία που πρέπει να γίνεται με προσοχή, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, καθώς η ενέργεια που συσσωρεύεται στα ελατήρια είναι εξαιρετικά μεγάλη. Επιπλέον, μία μονοκόμματη γκαραζόπορτα οροφής είναι ένα αρκετά βαρύ και ογκώδες αντικείμενο που ανυψώνεται σε σημαντική απόσταση από το έδαφος και η ανεξέλεγκτη πτώση της μπορεί να προκαλέσει ατύχημα με απρόβλεπτες συνέπειες.
Στην πρώτη φωτογραφία, βλέπουμε δύο σετ ελατηρίων (δεξί και αριστερό) με εμφανή σημάδια φθοράς, όπου απαιτείται αντικατάσταση.
Στην δεύτερη και στην τρίτη φωτογραφία, βλέπουμε ένα σετ από καινούργια ελατήρια καθώς και το σημείο με τον κωδικό ανταλλακτικού, γιατί διαφορετικά ο υπολογισμός για τον σωστό τύπο ελατηρίων θα γίνει πρέπει να γίνει με βάση τις διαστάσεις της πόρτας.
…
ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΣΠΑΣΤΕΣ ( ή ΠΟΛΥΣΠΑΣΤΕΣ) ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
Να διευκρινίσουμε κι εδώ ότι ΣΠΑΣΤΕΣ ( ή ΠΟΛΥΣΠΑΣΤΕΣ) ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ ονομάζονται οι γκαραζόπορτες που όταν είναι στην ανοικτή θέση, είναι παράλληλα με το ταβάνι και κάτω από αυτό και αποτελούνται από φύλλα, τα οποία “σπάνε” κατά την κίνηση και δείγματα από “Σπαστές γκαραζόπορτες οροφής” παρουσιάζονται στη συνέχεια.
Στις σύγχρονες “Σπαστές γκαραζόπορτες οροφής” συνήθως χρησιμοποιούνται “ελατήρια στρέψης”, για να αντισταθμίζουν το βάρος της, προκειμένου αυτή να κινείται σχετικά εύκολα χειροκίνητα και χωρίς ιδιαίτερη δύναμη (να μπορεί να την ανοιγοκλείσει μια γυναίκα).
Στην επόμενη φωτογραφία, φαίνεται ένα ζευγάρι ελατηρίων στρέψης, εκ των οποίων το ένα είναι σπασμένο
Ανάλογα με τον κατασκευαστή, τα ελατήρια στρέψης μπορεί να είναι πάνω από την γκαραζόπορτα, όταν αυτή είναι στην κλειστή θέση
ή κάτω από το ταβάνι και πίσω από την γκαραζόπορτα, όταν αυτή είναι στην ανοικτή θέση.
Επίσης, υπάρχουν και “Σπαστές γκαραζόπορτες οροφής” που χρησιμοποιούν ελατήρια έλξης, είτε παλιότερα μοντέλα, είτε κάποιες σύγχρονες και σε αυτές τις περιπτώσεις τα ελατήρια έλξης είναι στα πλαϊνά των οριζόντιων τμημάτων των οδηγών
Και στις “Σπαστές γκαραζόπορτες οροφής” πρέπει να αλλάζουν όλα τα ελατήρια μαζί. Εάν σπάσει, για παράδειγμα, το δεξί σετ ελατηρίων (ή το δεξί ελατήριο), πρέπει να αλλάξουμε και το αριστερό γιατί και η δική του διάρκεια ζωής έχει πια εξαντληθεί και να τοποθετούνται τα ελατήρια που συνιστά ο κατασκευαστής, για να αποφευχθούν αστοχίες ή ατυχήματα.
…
Σχετικά άρθρα :
ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΡΟΛΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ & ΡΟΛΛΑ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΑΣ
…
Σχετικές σελίδες προϊόντων :
-
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΕ ΜΟΝΟΚΟΜΜΑΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
-
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ – ΜΟΤΕΡ ΓΙΑ ΠΟΛΥΣΠΑΣΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
-
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ : ΦΩΤΟΚΥΤΤΑΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
-
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ : ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟΙ ΦΑΝΟΙ – ΦΑΡΟΙ ΓΙΑ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
-
ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
-
ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΙ & ΚΟΝΤΡΟΛ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
…
Σχετικά θέματα :
-
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – SERVICE ΣΕ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
-
ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ : ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ ή ΤΥΠΟΥ ΡΟΛΟΥ
-
ΠΡΟΛΗΨΗ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΕΣ ΟΡΟΦΗΣ
…Επειδή δεν υπάρχει μόνο ένα είδος πόρτας, ενημερωθείτε για όλα όσα αποτελούν αυτό που καθημερινά λέμε ”γκαραζόπορτα” ή “αυτόματη γκαραζόπορτα”…
,,,
-